Moeder vliegt uit tegen cafébazin na kwetsende opmerking op rekening: “Wat heeft dit te betekenen”

bron: Metrotime
door: Redactie
Afbeelding bron: pixabay
In Nieuw-Zeeland uitte een vrouw haar ongenoegen op Facebook over het café waar ze vaste klant is. Op de rekening werd haar dochter immers op vreselijke manier beschreven.

Kimberly gaat bijna elk weekend met haar gezin iets drinken in het café. Ze was dan ook niet te spreken toen er op het ticket stond dat haar dochter angstaanjagend was. Op Facebook schreef ze haaar beklag: “Hey Coffee Supreme, jullie zouden beter het personeel wat beter opleiden. Ons beledigen en dan ook nog eens te veel aanrekenen, is echt een geweldige zet”. 

“Dit is het tegenovergestelde van gastvrijheid. We komen bijna elk weekend langs en mijn dochter is vriendelijk en beleefd. Bovendien laten we de tafel altijd netjes achter. Mijn dochter heeft in jullie zaak nog nooit voor problemen gezorgd. Bovendien zeggen de obers telkens hoe schattig en lief ze is. Dus wat heeft dit dan te betekenen?”, schreef ze.

Het café heeft intussen ook gereageerd op het incident. “We hebben een fout gemaakt door een klant te schofferen. Het spijt ons enorm en we willen ons publiekelijk excuseren. We zullen er alles aan doen om dit recht te zetten”, klinkt het