Koen Wauters en Valerie De Booser zijn heel duidelijk over hun dochter Zita: “Dat mag absoluut niet gebeuren”

bron: TV-Familie
door: PMN
Afbeelding bron: Instagram
Zita Wauters is weer aan een nieuwe stap in haar carrière begonnen. Ze heeft namelijk haar eigen kledinglijn op de markt gebracht.

Zita Wauters bracht voor het Belgische modemerk CKS haar eigen collectie op de markt. CKS marketing manager Christina Hadinoto is in TV-Familie onder de indruk van Zita. “We zien in haar iemand die zich midden in de leefwereld van jongeren bevindt en die jongeren inspireert”, luidt het.

“De kernwaarde van CKS is instant happiness overbrengen, iets wat Zita typeert. Ze heeft mee de look en de feel van de collectie bepaald. Aan de hand van moodboards en kleurenpaletten werd alles doorgesproken met onze designers.”

Al stelden haar ouders Koen Wauters en Valerie De Booser wel een belangrijke voorwaarde. “Dat een 14-jarig meisje al zo’n duidelijk visie op mode heeft, dat is echt uitzonderlijk”, gaat Christina van CKS verder. “Maar dit project mocht niet ten koste van haar schoolwerk gaan, dat hebben we ook uitgebreid besproken met de ouders van Zita."